عضویت در کانال تلگرامی سایت

تبلیغات


فروش ویژه موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید


موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید، برای استفاده بر روی موهای صورت , بینی , ابرو و موهای بدن، شانه مخصوص برای کوتاه کردن و تمیز کردن اطراف گردن، شانه های مخصوص برای کوتاه کردن مو ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 99000 تومان


در صورت ناقص بودن مطلبی لطفا به منبع ذکر شده آن در پایین مطلب مراجعه نمایید

چطور خوشحال باشیم

کانال تنظیم خانواده
لاولا مارکت

چطور خوشحال باشیم

چطور خوشحال باشیم

باید بیاموزیم که چگونه خوشحال شویم و چه چیزهایی می‌تواند زندگی ما را شاد و آرام کند. اینکه در زندگی چگونه به آرامش برسیم، بسیار مهم است.

خندیدن


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، وقتی خوشحال می‌شوید لبخند می‌زنید، اما این در واقع یک اتفاق دوجانبه است. ما لبخند می‌زنیم چون خوشحال هستیم و لبخند باعث می‌شود که مغز ما دوپامین آزاد کند که باعث شادی و خوشحالی است. این بدان معنا نیست که شما باید همیشه یک لبخند مصنوعی روی صورتتان داشته باشید، اما دفعه بعد که احساس خستگی داشتید و مایوس بودید، لبخند بزنید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد! یا می‌توانید روزتان را با لبخند زدن به خودتان در آینه شروع کنید و تاثیر آن را مشاهده کنید.

ورزش کردن


ورزش کردن فقط برای بدن نیست، ورزش روزانه می‌تواند استرس، عصبانیت و خشم و افسردگی را کاهش دهد و در عین حال اعتماد به نفس و خوشحالی را افزایش دهد. حتی چند حرکت ورزشی ساده و کوچک نیز می‌تواند تغییر بسزایی داشته باشد. اما به یاد داشته باشید که بیش از اندازه ورزش نکنید که به روتین زندگی تبدیل بشود.

خوابیدن


مهم نیست که جوامع امروز ما را به سمت خواب کمتر سوق می‌دهند، ما می‌دانیم که خواب کافی برای سلامت بدن و عملکرد مغز بسیار ضروری و مهم است. بیشتر بزرگسالان به ۷ تا ۸ ساعت خواب در روز نیاز دارند و اگر در طول روز احساس خستگی می‌کند و دلتان میخواهد چرت بزنید، در واقع بدن شما بهتان می‌گوید که شما به استراحت نیاز دارید.

غذا خوردن


غذا تاثیر بسزایی در سلامت جسم دارد اما، بعضی از غذاها بر روی ذهن ما نیز تاثیر می‌گذارند. برای مثال: کربوهیدرات در بدن سروتونین یا همان هورمون خوشحالی آزاد می‌کند. فقط بیاد داشته باشید که میزان مصرف کربوهیدرات‌های ساده که قند آن‌ها زیاد است را کم کنید و در عوض از سبزیجات، مغزها و غلات بیشتر استفاده کنید. گوشت، مرغ، حبوبات و لبنیات دارای پروتئین بالایی هستند. این غذاها دوپامین و نوراپینفرین تولید می‌کنند که باعث افزایش انرژی و تمرکز می‌شود.

نفس عمیق


هنگامی که عصبی و ناامید هستید غریزه‌تان به شما می‌گوید یک نفس عمیق بکشید تا آرام شوید. در واقع غریزه شما کاملاً درست و می‌گوید، به گفته Harvard Health تمرینات تنفسی عمیق به کاهش استرس و نگرانی کمک می‌کند. هنگامی که احساس تنش یا استرس داشتید چشمان خود را ببندید، یک خاطره خوشحال کننده و شاد یا یک منظره زیبا را بیاد بیاورید، یک نفس آهسته و عمیق از طریق بینی بکشید و به آرامی از دهان یا بینی خود آن را خارج کنید. این پروسه را چندین بار تکرار کنید تا زمانی که احساس آرامش کنید.

بیشتر بدانید :  چگونه زن شادی باشیم

منبع: healthline

کانال تنظیم خانواده

مشاهده دسته بندی :

بازدید : 8

ccli
بازی شهر عشق


کارهایی که بعد آمیزش جنسی باید انجام دهید

وضعیت هدایای نامزدی وعقد بعد از بهم خوردن رابطه

کاهش درد رابطه مقعدی

نشانه های ابتلا به اختلالات روانی

مشکلات مجردهای سن بالا در ازدواج

مشاوره ازدواج مشاوره جنسی پرسش و پاسخ

آزمون سنجش دانش جنسی

کانال تنظیم خانواده

دکتر تاج بخش کاندوم فضایی

بازی شهر عشق کاندوم فضایی

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار