عضویت در کانال تلگرامی سایت

تبلیغات


در صورت ناقص بودن مطلبی لطفا به منبع ذکر شده آن در پایین مطلب مراجعه نمایید

مصرف قرص لتروزول، ایجاد کیست می کند؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من 29 سالمه PCO هستم ماه پیش لتروزل خوردم و روز دهم پریودی چهار تا فولیکول داشتم 10 و 15و 19 و 21 میلی، آمپول HCG زددم و اقدام کردیم نشد و من 14 روز بعد پریود شدم اینبار نیز از روز چهارم پریودی لتروزل خوردم روزی 1 عدد 5 تا ولی روز دهم پریودی دو تا 25 و 60 میلی داشتم که کیست شده بود. الان چیکار کنم دیگه لتروزل نخورم؟

پاسخ از دکتر بهارک کرمانشاهی، متخصص زنان و زایمان:
بهتر است یک دوره از لتروزول استفاده نکنید این کیست جزء کیستهای فانکشنال هست و از بین می رود و نگرانی نیاز نیست. در مواردی که از روش تحریک تخمک گذاری استفاده می شود احتمال ایجاد کیست وجود دارد و حتما باید این درمان تحت نظر متخصص زنان صورت گیرد.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار